Hinnasto

Jäsenmaksut, seuraan liittyminen sekä judoliiton maksut hoidetaan Suomisport - sivun kautta.

Liittyäksesi seuran jäseneksi, sinun tulee lähettää liittymispyyntö valitsemalla alla olevista oma jäsenluokkasi ja painamalla kyseisen jäsenluokan linkkiä.

Pikadon ry:n hyväksyessä jäsenyytesi Suomisport sivustollenne tulee näkyviin avoin jäsenmaksu, joka tulee maksaa ilmoitettuun eräpäivään mennessä.

Huomioithan, että jäsenmaksu ja liiton maksu maksetaan erikseen. Seuran jäsenmaksu ei sisällä judoliiton lisenssiä, eikä siihen kuuluvaa vakuutusta.

Jokainen Judoliiton jäsenseuran (Pikadon ry) jäsen on vakuutettu Pohjola Vakuutus Oy:n Sporttiturva-vakuutuksella, kun jäsen on rekisteröityneenä seuran jäseneksi Suomisportissa ja hänestä on maksettu liiton lisenssimaksu.

Vakuutus kattaa harjoituksissa, kilpailuissa, leireillä ja matkalla niihin ja niistä tapahtuvat tapaturmat.

Vahingon sattuessa aina ensimmäinen yhteydenotto Pohjola Terveysmestari -palveluun puhelinnumero: 0100 5225.

Sporttiturvan vakuutus tunnus: Vakuutusnumero 06-21983

Jäsenmaksut 2023-24 ja liittymispyyntö

Kaudelle 1.8.2023 - 31.7.2024 jäsenmaksut määräytyvät seuraavasti:

Alle 7-vuotiaat 25 €

Alle 18-vuotiaat 50 €

Yli 18-vuotiaat 75 €

(Liittymispyyntö seuraan painamalla harrastajan ikäryhmän mukaista linkkiä yläpuolelta.)

Judon lisenssikausi 2023-24

Kaudelle 1.8.2023 - 31.7.2024 liittolisenssit määräytyvät seuraavasti:

Alle 7-vuotiaat 55 €

Alle 18-vuotiaat 95 €

Yli 18-vuotiaat 120 €

OHJE JUDOLIITON LISENSSIN MAKSAMISEEN SUOMISPORT-PALVELUSSA:

• Mene osoitteeseen suomisport.fi tai avaa suomisport-app puhelimestasi.

• Anna sivulla olevaan kirjautumiskenttään puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi. Tähän numeroon/sähköpostiosoitteeseen saat kirjautumiskoodin.

• Tarkista, että omat /huollettavasi yhteystiedot ovat ajan tasalla.

• Klikkaa sivun valikosta Ostamaan

• Valitse: Lisenssin/pelipassin tai vakuutuksellisen lisenssin/pelipassin

• Valitse: Itselleni tai Lapselleni

• Valitse lajiksi judo (Suomen Judoliitto), klikkaa tästä

• Valitse maksuvaihtoehto (sisältää vakuutuksen) Katso alta sopivat lisenssit!

• Valitse seura: Judoseura Pikadon, Pieksämäki

• Valitse: En tarvitse vakuutusta (Lisäturvavakuutus 112 € on vapaaehtoinen)

• Tarkista tiedot (Huomioi, että vaikka yläreunassa näyttää, että ”Ei vakuutusta”, Judoliiton jäsenmaksuun sisältyy siitä huolimatta aina vakuutus, lukuun ottamatta 40 € :n lisenssiä aikuisille.)

• Maksa (mm. verkkopankki, MobilePay, luottokortti)

• Vakuutuksesi astuu voimaan seuraavana päivänä

Graduoinnit

Pikadon  noudattaa Suomen Judoliiton graduointisääntöjä.

Jos haluat korottaa vyöarvoasi, tarvitset puollon valmentajalta/harjoitusten ohjaajalta.

Vyön korottamiseen vaaditaan säännöllisen judoharjoittelun lisäksi mm. kilpailupisteitä, osallistumista leireille ja aktiivisuutta seuratoiminnassa.

Omalla salilla suoritetaan 5. - 2. kyu, 1. kyu aluegraduoinnissa ja dan-graduoinnit judoliiton graduoinneissa.

Graduointimaksut

Seuragraduointi 30 €

Judopassi 40 €

Graduointiohjeet ovat luettavissa Suomen Judoliiton verkkosivuilla.

Graduointiohjeet löytyvät myös salilta.

Vyökokeeseen valmistautuminen - Kun olet saanut puollon graduointiin:

Pyydä harjoittelukaverisi ukeksi hyvissä ajoin ennen graduointia.

Harjoittele vaaditut tekniikat ukesi kanssa ja  opettele niiden japaninkieliset nimet. Laita vyökokeeseen valkoinen judogi (naisilla valkoinen t-paita, jossa ei ole tekstiä eikä kuvia) ja huolehdi, että judogi on puhdas. Pitkien hiusten tulee olla kiinni.

Mitä korkeampaa vyötä olet suorittamassa, sitä enemmän vaaditaan judosanaston hallintaa.

Hygieniaan ja turvallisuuteen liittyvät asiat sekä dojokäytös on kaikkien hallittava. Maksa graduointimaksu ja ota kuitti mukaan vyökokeeseen. Saavu ajoissa ja varaa riittävästi aikaa.

Muistathan, että graduointi on arvokas tilaisuus ja odotellessasi vuoroasi (tai hoidettuasi oman osuutesi) ei ole sopivaa rupatella, venytellä eikä muutakaan puuhastella.

Graduoijat

Lauri Ala